OMTANKE, SPARRING & KVALITET
OMTANKE, SPARRING & KVALITET
En tilfreds B-kunde bliver morgendagens A-kunde, og derfor er det vigtigt, at du også har fokus på små og passive kunder. Det kan et samarbejde om telemarketing med med Tele-Mark hjælpe dig med.
Hvis du har…
…kan en kampagne rettet mod B-kunderne være med til at øge dit mersalg betragteligt.
Tele-Mark arbejder dagligt med B-kunde problematikken B2B på det nordiske marked, og vi er eksperter i at tilrettelægge en løbende kontakt til dine B-kunder over telefonen. Vi servicerer dem med omtanke – for god service kan som bekendt hjælpe B-kunderne ind i A-rækken.
Tele-Mark har daglig kontakt til markedet og opsamler løbende viden i vore brancheteams. Derfor kender vi dit marked og kan hurtigt sætter os ind i dine produkter og serviceydelser.
Start med at ringe 70 237 238 – spørg efter Mads Elefsen Kudsk
Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!