OMTANKE, SPARRING & KVALITET
OMTANKE, SPARRING & KVALITET
Vigtige strategiske beslutninger skal træffes på et oplyst grundlag. Det gælder, når du skal sikre dig, at dine kunder er tilfredse, når du skal introducere et nyt produkt eller opdyrke et nyt marked, og når du skal positionere dig i forhold til dine konkurrenter.
Tele-Mark har over 20 års erfaring med markedsanalyse på lokale, nationale og internationale markeder – både B2B og B2C. Uanset hvor dine nuværende og potentielle kunder befinder sig, kan vi altså med en markedsanalyse give dig indsigt i, hvordan de tænker.
Tele-Mark kan tilbyde dig en totalløsning, hvor vores rådgivere på markedsanalyse planlægger analysen, indhenter den relevante information, bearbejder den og leverer en fyldestgørende rapport, som du kan bruge let og effektivt i dit strategiske salgsarbejde.
Hvis du ønsker selv at foretage selve analysen, kan Tele-Mark være din samarbejdspartner på indhentning af data, og på den måde kan vores markedsanalyser tilpasses dit behov og ambitionsniveau.
Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!