OMTANKE, SPARRING & KVALITET
OMTANKE, SPARRING & KVALITET
Tele-Mark er lidt atypisk i forhold til mange af vores konkurrenter, da vi stort set kun beskæftiger fuldtidsansatte. Det betyder, at vi fungerer som en hver anden arbejdsplads, hvor det forventes, at man møder til tiden, klæder sig pænt på, og fokuserer på at yde et godt stykke arbejde, når man er på arbejde. Kan du opfylde disse simple betingelser, kan vi til gengæld tilbyde et job i en organisation, hvor der er plads til alle, og hvor man kan opnå en meget høj grad af frihed under ansvar.
Som medarbejder i Tele-Mark A/S forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt og målrettet, med henblik på at opfylde vores kunders ønsker til din indsats.
Du vil hurtigt blive tilknyttet en række opgaver, hvor du har ansvaret for, at vores kunder ser samarbejdet med Tele-Mark A/S som succesfuldt. Du vil typisk blive tilknyttet 2-3 projekter, hvor du vil blive en afgørende medarbejder. I den forbindelse vil du også få en del kommunikation med vores kunder.
Du må forvente, at du i høj grad selvstændigt skal tilrettelægge dine indsatser, således at du opfylder de ønskede mål. Der vil være tilknyttet en projektchef på alle projekter, men du har et selvstændigt ansvar for, at kunden får de ønskede ydelser, og hvis der er problemer med projektet, forventer vi, at du selv er med til at tage initiativ til at få disse løst så vores kunder får det optimale ud af samarbejdet.
Generelt er Tele-Mark A/S en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter frihed under ansvar. Vi har nogle få retningslinjer, som gør, at arbejdspladsen fungerer. Derudover forventer vi, at du er i stand til at være målrettet og engageret i det arbejde du udfører.
Har du ønsker om videreuddannelse, kan vi tilbyde kurser hos Århus Erhvervsakademi. Vi udbyder også kundekontaktcenteruddannelsen gennem Erhvervsakademiet.
Mød vores kontaktpersoner her
Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!