Midt i travlheden med at ”jagte” nye potentielle kunder, er det vigtigt, at man som virksomhed ikke glemmer de eksisterende kunder.

Selvom vi hos Tele-Mark A/S blandt andet lever af at skabe kontakt til nye potentielle kunder, ved vi godt, at det trods alt er billigst og måske lettest at fastholde og pleje de eksisterende kunder. Det arbejder vi hver dag stenhårdt på.

Derfor er det med stor glæde, vi kan konstatere at godt 83% af de kunder, vi samarbejdede med i 2013, viste os den tillid, også at samarbejde med os i 2014. Det betragter vi som en flot andel. Vi har besluttet ikke at hvile på laurbærene i 2015, hvor målet er at komme over 85 %. For at lykkes med det, er det nødvendigt at alle ansatte også i 2015 yder det ypperste. 85 % kommer ikke bare af sig selv! Med over 37.000 bookede møder i 2014, har vi således været til mere end 800 ”eksaminer” om ugen.

Vi står alle klar, til at yde det der skal til for at fastholde vore eksisterende kunder, samt for at vise nye kunder, at et samarbejde med Tele-Mark A/S skaber værdi – også for kunden!

Slutteligt vil vi gerne takke vore eksisterende kunder, vore nye kunder ombord, vore øvrige samarbejdspartnere og ikke mindst vores kompetente medarbejdere, som utvivlsomt er den primære årsag til et forrygende 2014. Vi ser i den grad frem til at fortsætte den gode udvikling i 2015!

Velkommen sammen med Tele-Mark A/S ind i 2015.
Læs mere om: