Tele-Mark A/S gennemfører for tiden en stor kundetilfredshedsundersøgelse for global kunde.

Vi taler derfor i disse dage både kinesisk, tysk, vietnamesisk, engelsk, polsk, russisk, portugisisk og spansk. Det giver en helt speciel og god stemning i vores hus.

Sådanne projekter stiller en række krav til Tele-Mark A/S. F.eks. skal afviklingen ske under positiv hensyntagning til de tidsmæssige forskydninger vi har i verden – der er således i disse dage i praksis åbent 24 timer i døgnet.

Tele-Mark A/S foretog for samme kunde tilsvarende undersøgelse i 2006 og 2008. Resultaterne ligger kunden til grund for en øget fokus på en række kunderelevante områder. Det bliver spændende for kunden at se, hvordan kundetifredsheden har udviklet sig siden 2008.

Ønsker du at hører nærmere om muligheden for at måle tilfredsheden blandt dine hjemlige eller globale kunder, så kontakt Claus Bräuner eller Mads Elefsen Kudsk på 70 237 238.

 

Læs mere om: