Efter en succesfuld testperiode, hvor lige godt hver 3. virksomhed vi snakkede med, kunne se relevansen i at mødes med vores kunde, er der nu søsat i alt 3 forskellige projekter, målrettet 3 forskellige segmenter. Det skal siges at en mødeprocent på det niveau, er særdeles højt, og langt fra hverdag i Tele-Mark A/S. Den høje procent skyldes flere ting, bl.a. primært det faktum at netop denne kunde har et godt koncept, et godt renome, en stærk profil og ikke mindst nogle gode produkter/services. Altsammen noget der i den grad taler for, at vælge samarbejdspartner endnu mere med omhu. For at sikre netop kvalitet og en seriøs kommunikation, som står mål med de øvrige paramentre i virksomheden.
Kunden er en verdensomspændende koncern med 150.000 ansatte world wide, som tilbyder særdeles innovative løsninger på markedet for elevatorer, lifte og rulletrapper. Virksomheden er en lokalt forankret virksomhed med mere end 50 år på det danske marked.
Tele-Mark A/S ser frem til fortsat at bidrage til det øgede markedsfokus som kunden har anlagt.
Har du et stærkt brand, og er du interesseret i at høre, hvorledes Tele-Mark A/S seriøst og proffessionelt sikre at vores dialog og bearbejdning af målgrupperne, ikke belaster dit brand og din position, så kontakt os endeligt.
Vi har igennem 25 år arbejdet seriøst med btb mødebooking, og i særdeleshed de seneste 10-11 år har vi gået forrest for at sikre vore kunders brand og position i markedet. Langt de fleste har alle oplevet at blive kontaktet af en ubehagelig og direkte dårlig sælger/mødebooker, som var mere fokuseret på provision end at yde en solid indsats for sin kunde. Dette vil aldrig blive virkeligheden hos Tele-Mark A/S. Hellere et møde mindre, end at give modtagerne dårlige oplevelser – er vores ærlige holdning.
Læs mere om: