Nogle spørger, om man overhovedet kan have en kunde i 10 år inden for btb mødebooking? Det korte svar er ja, Tele-Mark A/S har mange eksempler herpå, og sågar kunder igennem både 20 og 30 år er ikke et særsyn. Det er naturligvis en forudsætning, at kunden får forretning og fordel ud af samarbejdet, også i det 10., 20. og 30. år. Der er ikke noget der kommer af sig selv – heller ikke succes med btb mødebooking.
Der er mange parametre, som påvirker resultaterne, for eksempel Tele-Mark A/S tilgang til arbejdet og vores proces, samt at Tele-Mark A/S kontaktformidler er professionelle, erfarne og kompetente. Også faktorer hos vore kunder har betydning for den fælles succes. For eksempel at kunden råder over kompetente sælgere, at kunden har produkter eller ydelser, som markedet og virksomhederne kan se værdien i, og at kundens ry og brand er positivt, spiller ind.
Hos Tele-Mark A/S er vi endog meget bevidste om de faktorer, som for vores del påvirker resultaterne hos kunderne, altså for eksempel at have erfarne kontaktformidlere. Hvilket samarbejdet med C3 Consulting ApS også vidner om.
For ikke kun har de har 10 års jubilæum som kunde hos os, de har også 10 års jubilæum med deres Tele-Mark A/S kontaktformidler, Thomas. Noget vi rent faktisk oplever oftere og oftere, som årene går.
C3 Consulting ApS casen.
I januar 2011, bankede der en ny kunde på døren hos Tele-Mark A/S. Det var C3 Consulting ApS, et konsulenthus grundlagt i 2006 af Annette Dahl. C3 kontaktede netop Tele-Mark A/S, da de havde fået os anbefalet gennem et professionelt netværk.
Samarbejdet mellem Tele-Mark A/S og C3 Consulting ApS blev sat i gang, og Thomas, som Tele-Mark A/S ansatte i maj måned 2007, blev hurtigt identificeret, som den rette kontaktformidler til projektet. Siden har samarbejdet
udviklet sig, til at køre år efter år og stadig med Thomas ved roret og røret.
Når vi spørger C3 Consulting ApS, hvorledes Tele-Mark A/S er at samarbejde med omkring btb mødebooking, hører vi følgende:
“I C3 laver vi interkulturel træning og udvikling af globale ledere og teams. Vi laver også kulturtræningsforløb for medarbejdere og familier, der skal udstationeres. Alle vores træningsforløb er skræddersyede til den enkelte virksomhed og medarbejdergruppe.
Når en virksomhed overvejer at begynde et samarbejde med os, er der ofte mange forskellige beslutningstagere involveret, og salgsprocesserne er lange og komplekse. Derfor er det guld værd for os at have haft den samme mødebooker, Thomas, i så mange år. Thomas er nærmest ekspert på C3’s produkter og har fulgt vores udvikling tæt gennem årene, så han er ekstremt dygtig til at forklare mulige kunder, hvorfor de skal vælge netop os som leverandør. Vi nyder virkelig samarbejdet med Thomas og Tele-Mark A/S og regner med, at det skal fortsætte mange år endnu!”