I efteråret kom vi i dialog med en stor international koncern – Kardex. Dialogen gik på test af mødebooking for Kardex Danmark AB.
Kardex havde taget flere tilbud på mødebooking hjem. Og forvirringen var vist lidt stor, da man stod med de 3 tilbud i hånden. For som kunden fortæller – det er tilsyneladende som at sammenligne æbler og pærer. 3 vidt forskellige tilbud, med 3 forskellige prismodeller og med fokus på vidt forskellige ting og ikke nogen direkte sammenlignelighed. Det gjorde det som sådan ikke lettere at tage valget. Hvem skulle Kardex vælge? Hvem i telemarketingbranchen kunne de stole på?
Kardex valgte i sidste ende Tele-Mark A/S. Og det trods tilbud om no cure no pay og guld og grønne skove fra andre i branchen. Tele-Mark A/S tilgang er ikke guld og grønne skove – men en nøgtern vurdering af situationen og holdt op med 24 års erfaring.
Projektet gik igang i november 2012 og blev afsluttet i løbet af februar 2013. Og nu her efter endt test kan Jesper og Nikolaj gøre resultaterne op. En forholdsvis lille investering har givet Kardex ordre for et godt stykke over 15 mio. dkk. og det er allerede nu, mindre end 2 måneder efter afsluttet test.
Ikke så underligt at Kardex har valgt at fortsætte og intensivere samarbejde med Tele-Mark A/S.
Du er altid velkommen til at kontakte os (70237238 eller mk@tele-mark.dk) for at få en uforpligtende snak om, hvorvidt og hvorledes vi vil kunne bistå Jer i Jeres markedsbearbedning.
Du kan læse mere om Kardex Remstar på: www.kardex-remstar.dk
Læs mere om: