Tele-Mark A/S siger pr. 31. juli farvel til Michael Winkel, en af vore kompetente projektchefer igennem 5 år. Michael Winkel har siden allerførst i 00′erne været ansat i Tele-Mark A/S. Michael valgte at supplere studietiden på cand.oecon med relevant arbejde hos Tele-Mark A/S, først som kontaktformidler, siden som Projektleder og de seneste 5 år, efter at kandidatgraden var på plads som Projektchef.

Det er bestemt ikke uden vemod at vi nu må “sende” Michael videre, desuagtet, har vi bestemt kun de aller bedste anbefalinger at give Michael med på vejen, og vi er sikker på, at vi taler for alle i Tele-Mark A/S, når vi med tak for tiden der er gået, samt de mange indsatser der er givet, ønske Michael alt det bedste for rejsen! Michael vil bestemt blive savnet både blandt kunder og kolleger. Hvem ved, måske vore veje krydses en anden god gang på den ene eller anden måde. Vi ønsker Michael alt godt for fremtiden.

Når det så er sagt, så er vi samtidig utrolig glade for og ikke mindst stolte over, at det er lykkedes os at finde en fuldgod erstatning for Michael. Pr. 1. august 2012 har vi ansat Søren Vestergaard, 39, som ny Projektchef. Der er tale om en veluddannet og kompetent kandidat, som med mere end 10 års brancheerfaring, går for at være en af de ”tunge” Projektchefer i branchen, de seneste 2½ år som en af to Projektchefer hos en af vores store og seriøse kolleger. Vi er helt sikker på, at Søren, om nogen, vil kunne fylde pladsen efter Michael til fulde.

Vi ser meget frem til, at vore kunder straks efter sommerferien får glæde af Sørens person og kompetencer indenfor rådgivning og projektstyring. Søren vil indgå i Tele-Marks A/S daglige ledelse, og vil sammen med de øvrige projektchefer have ansvaret for at levere den høje kvalitet og service til vore kunder som vi er og til stadighed vil være kendt for.

Denne rokade har ikke givet anledning til at Tele-Mark A/S har justeret i hverken vores kortsigtede eller langsigtede målsætninger. Vi vil fortsat arbejde seriøst og målrettet på at bevare vores position, som en af landets absolut førende samarbejdspartnere indenfor mødebooking, leadgenerering og andre telemarketingdiscipliner. Vi ser lyst på fremtiden.

På bestyrelsens vegne

Mads Elefsen Kudsk

Læs mere om:

Efter godt to succefulde måneders samarbejde med Team Danmark & Danmarks Olympiske Komite, har komiteen netop valgt at intensivere samarbejdet med Tele-Mark A/S.

Vi er naturligvis altid glade for at vore kunder, har succes og skaber resultater på baggrund af vores arbejde.

Vi ser alle frem til at udvikle samarbejde yderligere.

Kontakt Mads Elefsen Kudsk, såfremt du ønsker at høre mere om Tele-Mark A/S og vores kompetancer og services.

Læs mere om:

Efter mere end 3 måneders dialog og udskillelsesløb fik vi i går besked om, at vi var blevet udvalgt som den samarbejdspartner, man ønsker at samarbejde med i forbindelse med gennemførelse af et rigtig spændende projekt for en del af Udenrigsministeriet.

Uden at sige for meget, er der tale om et særdeles interessant projekt, som vil kunne få betydning for Danmarks eksport. Projektet kommer specielt til at betyde noget for rigtig mange danske SMV’er.

Vi ønsker velkommen om bord – og glæder os rigtig meget til, at vi efter påske skal planlægge og igangsætte projektet. Ja og så er vi alle små 80 ansatte usigelige stolte af at blive valgt som samarbejdspartner med Udenrigsministeriet.

Læs mere om:

Det er med stor glæde, at Tele-Mark A/S hermed kan præsentere en meget spændende ny kunde. Team Danmark og Danmarks Olympiske Komite har nu valgt Tele-Mark A/S som samarbejdspartner.

Vi noterer os med stolthed at endnu en endog meget velrenomeret organisation, vælger netop Tele-Mark A/S som samarbejdspartner, efter at have vejet os på alle leder og kanter og vurderet!

Hele teamet ser frem til et meget spændende samarbejde, og alle vil, som altid, arbejde seriøst og målrettet for at leverer den kvalitet Tele-Mark A/S efter snart 23 år i markedet er kendt for!

Kontakt Mads Elefsen Kudsk, såfremt du ønsker at høre mere om Tele-Mark A/S og vores kompetancer og services.

Læs mere om:

Mange nye kunder har fra januar 2012 valgt at flytte deres udgående opsøgende opkald til f.eks. mindre eksisterende -, nye potentielle -, eller tabte kunder mv. over til os. Vi er utrolig glade for, at vi oplever så stor interesse i at samarbejde med netop os.

Det er rigtig dejligt at de daglige bestræbelser fra alle 46 fuldtidsansatte, hvad enten det gælder webinar- og seminarinvitationer, mødebooking, leadgenerering, b-kundekontakt mv. fører til at kunder henviser nye kunder. Den tillid vore kunder herved viser os, er vi stolte af. Vi vil alle gøre det, der står i vores magt, for at nye og eksisterende kunder også i 2012 får succes i samarbejdet med Tele-Mark A/S. Det er nu engang vores største sikkerhed for det langvarige samarbejde, vi søger med vore kunder.

Læs mere om:

Tele-Mark A/S bliver igen involveret i en stor dataindsamling til et spændende forskningsprojekt på Aarhus Universitet. Sidste gang Tele-Mark A/S varetog dataindsamling ifm. et lignende forskningsprojekt, vandt den ansvarlige forsker flere priser for hendes arbejde bl.a. i USA. Det er naturligvis ikke Tele-Mark A/S fortjeneste, ikke desto mindre er endnu en stor dataindsamling netop igangsat for 2 andre forskere.

I løbet af 2012 er der i øvrigt allerede nu berammet endnu en stor dataindsamling – som vi ser frem til at varetage.

Vi er utrolig stolte af at den uddannelsesinsitution, hvorfra vi selv er uddannet i tidernes morgen, kan se værdien i og have nytte af at samarbejde med Tele-Mark A/S.

Ønsker du at høre nærmere herom eller om hvorledes et samarbejde med Tele-mark A/S fungerer, så kontakt Partner Mads Elefsen Kudsk på 70 237 238.

Læs mere om:

Tele-Mark A/S og Århus Håndbold har aftalt at fortsætte det gode og nære samarbejde på ubestemt tid. Igennem længere tid har Tele-Mark A/S og Århus håndbold samarbejdet om forskellige tiltag og projekter. Et samarbejde som har båret meget frugt for såvel Tele-Mark A/S og Århus Håndbold. Derfor var der hurtig enighed om at forlænge samarbejdet på ubestemt tid. Et enkelt helt nyt tiltag er endnu ikke aftalt helt på plads, men når det sker, vil ikke blot Tele-Mark A/S og Århus Håndbold få umiddelbar glæde af samarbejdet, det nye tiltag vil også komme Århus Håndbolds øvrige sponsorer til stor gavn og glæde. Det ser vi frem til at kunne lancere sammen med Århus Håndbold.

Læs mere om:

Tele-Mark A/S er i samarbejde med et af de største mediebureauer i Danmark med i et stort offentligt udbud, om et stort projekt målrettet en meget bestemt målgruppe. Kampagnen består for vores del i bl.a. at booke minimum 2000 møder på 2-3 måneder, rekruttere til et antal fokusgrupper. Tirsdag den 18. okober er der præsentation af vores fælles projekt. Vi er i alt 3 tilbage ud af de i alt 12 der har kunne byde ind. Tele-Mark er stolte af, at vi for dels har fået indgået et rigtig godt samarbejde med et af de største mediebureauer i Danmark, og ikke mindst, at vi er en af de 3 sidste der er tilbage. At det er lykkedes, tilskriver vi bl.a. vores fokus på kvalitet, løbende evaluering, rådgivning og fleksibilitet og ikke mindst vores stærke projektledelse, som måske ikke findes lig i Danmark. Den 24. oktober afgøres om vi har været dygtige og heldige nok til at gå hele vejen.

Læs mere om:

Pr. 1. september har Tele-Mark A/S ansat Martin Søborg. Martins opgave bliver først og fremmest at bidrage til, at vi når vores ambitiøse 3 års plan, som netop er igangsat. Martin vil komme til at arbejde tæt sammen med Partner Mads Elefsen Kudsk, om at hente nye kunder, og servicere og udvikle de mange eksisterende kunder, vi har ombord efter godt 22 år i markedet.

Martin Søborg har af flere omgange været kunde hos Tele-Mark A/S, og da muligheden pludselig opstod, var hverken Tele-Mark A/S eller Martin sene til at se mulighederne for et givtigt samarbejde.

Om Martin Søborg: Efter en årrække i Dansk Supermarked Inkøb, ønskede Martin at prøve udfordringerne på den anden side af skrivebordet af. Det er indtil nu blevet til 6 år, senest som salgschef i Århus Håndbold.

Vi hilser Martin velkommen om bord – og ser frem til et langt samarbejde.

Læs mere om:

Tele-Mark A/S har igennem flere år haft et rigtig godt samarbejde med Vejle Boldklub Kolding, hvor vi har været en del af netværket som erhvervsklubmedlem. Derfor har vi valgt at knytte os endnu tættere til klubben og udvide samarbejdet, og så var det naturligt at blive medlem af Champions Club.

Hos Vejle Boldklub Kolding glæder direktør Henrik Tønder sig over den nye aftale med Tele-Mark A/S.

– Det er altid en succeshistorie, når en trofast samarbejdspartner i Vejle Boldklub Kolding ønsker at lave et endnu større samarbejde med os. Det viser, at vi gør tingene rigtigt, og med mit kendskab til Tele-Mark A/S er jeg sikker på, at firmaet vil bidrage med meget til glæde for alle i netværket omkring Champions Club, siger Henrik Tønder.

Vil du læse mere: http://www.vejleboldklubkolding.dk/

Læs mere om:

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.