Tele-Mark A/S säger adjö till Michael Winkel, en av våra kompetenta projektledare sedan 5 år, från och med den 31 juli. Michael Winkel har varit anställd på Tele-Mark A/S sedan starten på 00-talet. Michael valde att komplettera sina studier på cand.oecon med relevant arbete på Tele-Mark A/S, först som kontaktförmedlare, sedan som projektledare och de senaste 5 åren, efter att ha tagit sin masterexamen, som projektledare.

Det är sannerligen inte utan sorg som vi nu måste ”skicka” Michael vidare, men vi har sannerligen bara de allra bästa rekommendationer att ge Michael på hans väg, och vi är säkra på att vi talar för alla på Tele-Mark A/S när vi, med tack för den tid som gått, såväl som de många ansträngningar som lagts ner, önskar Michael all lycka på hans resa! Michael kommer säkerligen att saknas av både kunder och kollegor. Vem vet, kanske våra vägar korsas igen på ett eller annat sätt. Vi önskar Michael all lycka i framtiden.

Med det sagt är vi också otroligt glada och inte minst stolta över att vi har lyckats hitta en fullt kvalificerad ersättare för Michael. Från och med den 1 augusti 2012 har vi anställt Søren Vestergaard, 39, som vår nya projektledare. Han är en välutbildad och kompetent kandidat som med mer än 10 års branscherfarenhet anses vara en av de ”tunga” projektledarna i branschen, efter att ha tillbringat de senaste 2½ åren som en av två projektledare hos en av våra fantastiska och seriösa kollegor. Vi är helt säkra på att Søren, om någon, kommer att kunna fylla tjänsten efter Michael till fullo.

Vi ser mycket fram emot att våra kunder ska kunna dra nytta av Sørens person och kompetens inom konsultverksamhet och projektledning direkt efter sommarsemestern. Søren kommer att ingå i Tele-Marks A/S dagliga ledning, och tillsammans med de andra projektledarna kommer han att ansvara för att leverera den höga kvalitet och service till våra kunder som vi är och kommer att fortsätta vara kända för.

Denna omstrukturering har inte föranlett Tele-Mark A/S att justera vare sig våra kortsiktiga eller långsiktiga mål. Vi kommer att fortsätta arbeta seriöst och målmedvetet för att behålla vår position som en av landets absolut ledande partners inom mötesbokning , leadgenerering och andra telemarketingdiscipliner. Vi ser fram emot framtiden.

På styrelsens vägnar

Mads Elefsen Kudsk

Läs mer om:

Efter drygt två framgångsrika månaders samarbete med Team Danmark och danska olympiska kommittén har kommittén just valt att intensifiera sitt samarbete med Tele-Mark A/S.

Vi är naturligtvis alltid glada att våra kunder är framgångsrika och skapar resultat baserat på vårt arbete.

Vi ser alla fram emot att utveckla samarbetet ytterligare.

Kontakta Mads Elefsen Kudsk om du vill veta mer om Tele-Mark A/S och vår expertis och våra tjänster.

Läs mer om:

Efter mer än 3 månaders dialog och urvalsprocess fick vi igår besked om att vi hade blivit utvalda som den partner de ville samarbeta med i samband med genomförandet av ett verkligt spännande projekt för en del av Utrikesdepartementet.

Utan att säga för mycket är detta ett mycket intressant projekt som kan påverka Danmarks export. Projektet kommer att vara särskilt viktigt för många danska små och medelstora företag.

Vi välkomnar dig ombord – och ser verkligen fram emot att planera och lansera projektet efter påsk. Och alla vi 80 anställda är otroligt stolta över att ha blivit utvalda som partner till Utrikesdepartementet.

Läs mer om:

Det är med stor glädje som Tele-Mark A/S kan presentera en mycket spännande ny kund. Team Danmark och den danska olympiska kommittén har nu valt Tele-Mark A/S som partner.

Vi noterar med stolthet att ännu en mycket välrenommerad organisation har valt Tele-Mark A/S som partner, efter att ha vägt oss från alla håll och håll!

Hela teamet ser fram emot ett mycket spännande samarbete, och alla kommer, som alltid, att arbeta seriöst och målmedvetet för att leverera den kvalitet som Tele-Mark A/S är känt för efter nästan 23 år på marknaden!

Kontakta Mads Elefsen Kudsk om du vill veta mer om Tele-Mark A/S och vår expertis och våra tjänster.

Läs mer om:

Många nya kunder har valt att flytta sina utgående samtal till exempelvis mindre befintliga, nya potentiella eller förlorade kunder etc. till oss sedan januari 2012. Vi är otroligt glada att vi upplever ett så stort intresse för att samarbeta med oss.

Det är verkligen fantastiskt att alla 46 heltidsanställdas dagliga arbete, oavsett om det gäller inbjudningar till webbinarier och seminarier, mötesbokningar , leadgenerering, b-kundkontakt etc., leder till att kunder hänvisar nya kunder. Vi är stolta över det förtroende våra kunder visar oss. Vi kommer alla att göra vad som står i vår makt för att säkerställa att nya och befintliga kunder också får framgång i sitt samarbete med Tele-Mark A/S under 2012. Detta är vår största garanti för det långsiktiga samarbete vi söker med våra kunder.

Läs mer om:

Tele-Mark A/S är återigen involverat i en stor datainsamling för ett spännande forskningsprojekt vid Aarhus universitet. Senast Tele-Mark A/S hanterade datainsamling i samband med ett liknande forskningsprojekt vann den ansvariga forskaren flera priser för sitt arbete, bland annat i USA. Detta är naturligtvis inte Tele-Mark A/S förtjänst, trots att ytterligare en stor datainsamling för två andra forskare just har inletts.

Ytterligare en stor datainsamling är redan planerad för 2012 – vilket vi ser fram emot att genomföra.

Vi är otroligt stolta över att den utbildningsinstitution som vi själva tog examen från i tidernas begynnelse kan se värdet i och dra nytta av att samarbeta med Tele-Mark A/S.

Om du vill höra mer om detta eller hur ett samarbete med Tele-mark A/S fungerar, vänligen kontakta partner Mads Elefsen Kudsk på 70 237 238.

Läs mer om:

Tele-Mark A/S och Århus Handboll har kommit överens om att fortsätta det goda och nära samarbetet på obestämd tid. Tele-Mark A/S och Århus Handboll har under en längre tid samarbetat kring olika initiativ och projekt. Ett samarbete som har burit mycket frukt för både Tele-Mark A/S och Århus Handboll. Därför kom man snabbt överens om att förlänga samarbetet på obestämd tid. Ett enda helt nytt initiativ är ännu inte helt överenskommet, men när det väl sker kommer inte bara Tele-Mark A/S och Århus Handboll omedelbart att dra nytta av samarbetet, det nya initiativet kommer också att vara till stor nytta och glädje för Århus Handbolls övriga sponsorer. Vi ser fram emot att lansera detta tillsammans med Århus Handboll.

Läs mer om:

Tele-Mark A/S deltar i en stor offentlig upphandling av ett stort projekt riktat mot en mycket specifik målgrupp i samarbete med en av de största mediebyråerna i Danmark. Kampanjen består, för vår del, av att boka minst 2000 möten under 2-3 månader, rekrytera till ett antal fokusgrupper. Tisdagen den 18 oktober kommer det att hållas en presentation av vårt gemensamma projekt. Totalt är vi 3 kvar av de totalt 12 som kunde lämna anbud. Tele-Mark är stolta över att vi har inlett ett mycket bra samarbete med en av de största mediebyråerna i Danmark, och inte minst att vi är en av de sista 3 kvar. Vi tillskriver vår framgång bland annat vårt fokus på kvalitet, löpande utvärdering, rådgivning och flexibilitet och inte minst vår starka projektledning, som kanske inte finns i Danmark. Den 24 oktober avgörs det om vi har varit skickliga och haft turen att gå hela vägen.

Läs mer om:

Från och med den 1 september har Tele-Mark A/S anställt Martin Søborg. Martins uppgift blir främst att bidra till att uppnå vår ambitiösa 3-årsplan, som just har inletts. Martin kommer att arbeta nära partner Mads Elefsen Kudsk för att förvärva nya kunder, samt serva och utveckla de många befintliga kunder vi har ombord efter goda 22 år på marknaden.

Martin Søborg har varit kund hos Tele-Mark A/S vid flera tillfällen, och när möjligheten plötsligt dök upp var varken Tele-Mark A/S eller Martin sena att se möjligheterna till ett fruktbart samarbete.

Om Martin Søborg: Efter ett antal år på Dansk Supermarked Inkøb ville Martin prova utmaningarna på andra sidan skrivbordet. Hittills har det gått 6 år, senast som försäljningschef på Århus Håndbold.

Vi välkomnar Martin ombord – och ser fram emot ett långt samarbete.

Läs mer om:

Tele-Mark A/S har haft ett mycket gott samarbete med Vejle Boldklub Kolding under flera år, där vi har varit en del av nätverket som medlem i näringslivsklubben. Därför har vi valt att knyta an till klubben ännu närmare och utöka samarbetet, och det var därför naturligt att bli medlem i Champions Club.

På Vejle Boldklub Kolding gläds direktör Henrik Tønder över det nya avtalet med Tele-Mark A/S.

– Det är alltid en framgångssaga när en trogen partner i Vejle Boldklub Kolding vill göra ett ännu större samarbete med oss. Det visar att vi gör saker rätt, och med min kunskap om Tele-Mark A/S är jag säker på att företaget kommer att bidra mycket till glädjen för alla i nätverket runt Champions Club, säger Henrik Tønder.

Vill du läsa mer: http://www.vejleboldklubkolding.dk/

Läs mer om:

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.