OMTANKE, SPARRING & KVALITET

De syv værdier i Tele-Mark

1. Fælles forståelse

Fælles forståelse mellem medarbejderne og mellem den enkelte kunde og medarbejder er forudsætningen for at opgaverne kan løses

2. Ansvar og involvering

Vi tager ansvar og ejerskab i vores arbejde og skaber udvikling og synergi i organisationen

3. Teamwork

“Vi” er omdrejningspunktet og teamwork er nøgleordet

4. Accept af mennesker

Vi accepterer hver medarbejder og hver kunde ud fra: “Jeg er OK – du er OK”

5. Profitabel forretning for alle

Via flekisibilitet og kvalitet sikrer vi en profitabel forretning for vores kunder og for os

6. Troværdighed

Vi er troværdige i forhold til hinanden, vores kunder og vores samarbejdspartnere

7. Ha´det godt i maven

Medarbejderen og kunden skal have en god mavefornemmelse gennem samarbejdsforløbet.

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!