OMTANKE, SPARRING & KVALITET

Kontaktpersoner

Lad os sige det, som det er: Mange virksomheder har prøvet telemarketing, og ikke alle har haft lige gode oplevelser ud af det.

Salg og marketing

Mads Elefsen Kudsk
Partner

Mads er Partner i Tele-Mark A/S og har i tæt samarbejde med Allan det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for Tele-Mark A/S og selskabets fortsatte positive udvikling. Et samarbejde der allerede blev etableret i studietiden i 1990’erne på Handelshøjskolen i Aarhus. Desuden har Mads ansvaret for salg og markedsføring af Tele-Marks løsninger, koncepter og kompetencer. Mads har gennem 15 år samarbejdet med adm. direktører, salgsdirektører, salgschefer og sælgere inden for et bredt udsnit af brancher. Han er derfor vant til at sætte sig ind i behovene hos både store og små virksomheder. Mads har stor erfaring med at udvikle og forbedre salgsprocessen, strategien og salgsresultaterne i en lang række virksomheder. Desuden har Mads et veltrænet blik for, hvad kunderne ønsker og kan forvente af en telemarketingleverandør – både i dag og i morgen. Udover den praktiske erfaring inden for det strategiske og kommercielle har Mads en cand.merc. som teoretisk baggrund.

Martin Søborg

Martin er sælger hos Tele-Mark A/S og medansvarlig for salg af Tele-Marks løsninger. Martin har altid haft mange bolde i luften, har således dyrket elitehåndbold i 15 år. Desuden har han en baggrund som uddannet indkøber fra Dansk Supermarked. Martin valgte i starten af nullerne udfordringerne på den anden side af skrivebordet, og kastede sig således ud i sælgergerningen. I den forbindelse var Martin kunde hos Tele-Mark A/S i en årrække. Da muligheden pludselig bød sig, ansatte vi i 2011 Martin. Martin har nemt ved at sætte sig ind i komplekse situationer og kan derfor være med til at forbedre og udvikle salgsresultaterne hos en lang række virksomheder.

Projektledelse

Allan Falch
Partner

Allan er partner i Tele-Mark A/S og har i tæt samarbejde med Mads det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for Tele-Mark A/S og selskabets fortsatte positive udvikling. Et samarbejde der allerede blev etableret i studietiden i 1990’erne på Handelshøjskolen i Aarhus. Desuden har Allan det overordnet ansvar for vores drift, projektledelse og alle vores kundeprojekter. Herunder at Tele-Marks personale er veluddannet, og at vi hele tiden er førende indenfor de discipliner, vi arbejder med, selv om telemarketing er et særdeles konkurrencepræget marked. Allan er derudover tovholder på alle analyser i huset. Han har bred erfaring med at hjælpe danske virksomheder med at gennemføre analyser, som er enkle og effektive at bruge for kunden bagefter. Allan har været i Tele-Mark A/S siden 1996, og han er uddannet cand.merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus.

Thomas Møller

Thomas er projektchef i Tele-Mark A/S, hvor han har været siden juni 2004. Han er uddannet ved Aarhus Business College som Certificate Call Center Operator med læreplads i Tele-Mark A/S. Thomas har som projektchef det overordnede ansvar for styringen af komplekse projekter og ansvaret for at sikre, at de opstillede krav til en given opgave bliver indfriet. Thomas er desuden involveret i Tele-Mark A/S eget it. Grundet Thomas’ erfaring med it er det ofte ham, der er ansvarlig for større it-mødebookingopgaver.

Oanh Van

Oanh blev, efter studietiden på Handelshøjskolen (BA English & Business Communication), i 2011 ansat hos Tele-Mark A/S på fuld tid. Det faldt helt naturligt, da Oanh siden 2008 har været tilknyttet Tele-Mark A/S på deltid, bl.a. som dataindsamler. Sommeren 2012 tog Oanh imod tilbudet om at blive Projektkoordinator. Ganske hurtigt viste hun et betydeligt talent her indenfor, samt en fantastisk forståelse for kunderne. Derfor Blev hun hurtigt firmaets tredje Projektchef. En lang række af vores kunder, nyder godt af hendes ekspertise og service.

Jacob Alstrup

Jacob har siden 2013 været ansat som projektkoordinator hos Tele-Mark A/S. Jacob har været i branchen siden 2008, de seneste år som teamleder. Jacob er ansvarlig for styringen, gennemførelsen og kvalitetssikringen af udvalgte projekter.

Torben Raun

Torben er i 2018 ansat som projektchef i Tele-Mark A/S, efter et spændende tip fra vores netværk. Matchet til Tele-Mark A/S, vore medarbejdere og kunder er perfekt. Torben har læst og arbejdet indenfor flere grene af teknik, service, økonomi og ledelse, og kommer således hertil med en solid ledelsesmæssig erfaring. Torben har som projektchef ansvaret for styringen af blandt andet de kunder og projekter, det matcher hans faglighed og erfaringer. Torbens mål som Projektchef er at servicere kunder og motivere medarbejdere, således samarbejdet med både kunde og medarbejder udvikler sig til et langt og godt samarbejde. Torben er en roligt og kompetent person, med udpræget sans for de kompleksiteter, der er forbundet med at levere de bedst tænkelige ydelser til vore kunder.

Caroline Nørgård

Caroline har været ansat som projektleder og kontaktformidler hos Tele-Mark A/S siden januar 2018. Uddannelsesmæssigt har Caroline en bachelor i sociologi. Arbejdsmæssigt har Caroline en bred erfaring med kundeservice og projektledelse, og har igennem en årrække beskæftiget sig med både mundtlig og skriftlig kommunikation iht. marketing og salg. Således vil jeres næste projekt være i helt trygge hænder hos Caroline.

Økonomi og personale

Niels Havvig Hansen

Niels er ansvarlig for økonomi, personale og administration. Niels har været med lige siden starten af Tele-Mark A/S (april 1989) og har igennem årene beskæftiget sig med alle områder indenfor telemarketing. Inden Tele-Mark A/S var Niels ansat i Dansk Supermarked i 10 år, og han har haft job som salgskonsulent og marketingansvarlig i flere virksomheder. Udover den praktiske baggrund er Niels H.D. i afsætning.

Connie Nolin

Connie er uddannet på revisionskontor og er desuden merkonom i regnskab. Connie har 30 års erfaring inden for bogholderi, debitorer, kreditorer, finans og løn. De sidste 18 år har hun været ansat i Tele-Mark A/S. En af de væsentligste opgaver Connie har, er at sikre en af de ting medarbejdere generelt anser for vigtig, nemlig nul fejl i lønudbetalingerne, desuden er det hende der effektivt står for bogføring, ligesom hun er den venlige dame der holder styr på vores debitorliste.

Lena Hesager

Lena er uddannet cand.mag. og har arbejdet med marketing og kommunikation i 21 år. Først på året i 2015 blev hun ansat som kontaktformidler i Tele-Mark A/S. Det viste sig hurtigt, at Lena har en spidskompetence indenfor en snæver niche, vi igennem årene har specialiseret os i – til kundernes store tilfredshed.

Med tiden begyndte Lena at gå op i, at tage imod nye kollegaer. Værdien heri viste sig tydeligt, hvorfor hun i dag formelt har til opgave at sørge for, at nye kolleger falder godt til i Tele-Mark A/S. En forretningskritisk funktion, som vi kan se, har afgørende betydning, i vores bestræbelser på at fastholde de dygtigste medarbejdere i branchen, og ikke mindst bidrager det til firmaets samlede arbejdsglæde.
Sidst men ikke mindst assisterer Lena projektledelsen med forskellige projektrelaterede opgaver, som hun har et skarpt blik for.

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!