OMTANKE, SPARRING & KVALITET

Kontaktpersoner

Lad os sige det, som det er: Mange virksomheder har prøvet telemarketing, og ikke alle har haft lige gode oplevelser ud af det.

Salg og marketing

Mads Elefsen Kudsk
Partner

Mads er Partner i Tele-Mark A/S og har i tæt samarbejde med Allan det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for Tele-Mark A/S og selskabets fortsatte positive udvikling. Et samarbejde der allerede blev etableret i studietiden i 1990’erne på Handelshøjskolen i Aarhus. Desuden har Mads ansvaret for salg og markedsføring af Tele-Marks løsninger, koncepter og kompetencer. Mads har gennem 15 år samarbejdet med adm. direktører, salgsdirektører, salgschefer og sælgere inden for et bredt udsnit af brancher. Han er derfor vant til at sætte sig ind i behovene hos både store og små virksomheder. Mads har stor erfaring med at udvikle og forbedre salgsprocessen, strategien og salgsresultaterne i en lang række virksomheder. Desuden har Mads et veltrænet blik for, hvad kunderne ønsker og kan forvente af en telemarketingleverandør – både i dag og i morgen. Udover den praktiske erfaring inden for det strategiske og kommercielle har Mads en cand.merc. som teoretisk baggrund.

Projektledelse

Allan Falch
Partner

Allan er partner i Tele-Mark A/S og har i tæt samarbejde med Mads det strategiske og ledelsesmæssige ansvar for Tele-Mark A/S og selskabets fortsatte positive udvikling. Et samarbejde der allerede blev etableret i studietiden i 1990’erne på Handelshøjskolen i Aarhus. Desuden har Allan det overordnet ansvar for vores drift, projektledelse og alle vores kundeprojekter. Herunder at Tele-Marks personale er veluddannet, og at vi hele tiden er førende indenfor de discipliner, vi arbejder med, selv om telemarketing er et særdeles konkurrencepræget marked. Allan er derudover tovholder på alle analyser i huset. Han har bred erfaring med at hjælpe danske virksomheder med at gennemføre analyser, som er enkle og effektive at bruge for kunden bagefter. Allan har været i Tele-Mark A/S siden 1996, og han er uddannet cand.merc. fra Handelshøjskolen i Aarhus.

Oanh Van

Oanh blev, efter studietiden på Handelshøjskolen (BA English & Business Communication), i 2011 ansat hos Tele-Mark A/S på fuld tid. Det faldt helt naturligt, da Oanh siden 2008 har været tilknyttet Tele-Mark A/S på deltid, bl.a. som dataindsamler. Sommeren 2012 tog Oanh imod tilbudet om at blive Projektkoordinator. Ganske hurtigt viste hun et betydeligt talent her indenfor, samt en fantastisk forståelse for kunderne. Derfor Blev hun hurtigt firmaets tredje Projektchef. En lang række af vores kunder, nyder godt af hendes ekspertise og service.

Britt Berentzen

I august 2020 var vi så heldige, at Britt trådte ind af døren til vores dejlige domicil. Med en baggrund som Akademiøkonom i International handel og forhandlingsteknik og mangeårig erfaring med teknisk projektsalg, så var matchet perfekt, og vi fik derfor hurtigt ansat Britt. Det viste sig hurtigt at Britt, helt som ventet, var en aldeles kompetent kontaktformidler og en rigtig god kollega. De kunder hun servicerede købte efter ganske få måneder med Britt som kontaktformidler mere og mere, det varede derfor ikke længe, førend flere kontaktformidlere måtte træde til, for at vi kunne levere det, Britts kunder købte. Her viste det sig snart at Britt kunne andet end at booke gode møder. Britts flair for, og måde at servicere og vejlede kunderne på er helt i tråd med Tele-Mark A/S DNA. Britt har desuden en bemærkelsesværdig evne til at give hendes kolleger indsigt og viden om de projekter, målgrupper og beslutningstagere, der skal kontaktes for og sammen med Britt. Britt arbejder således i dag både som kontaktformidler og projektkoordinator, en rolle flere af vore kunder og ikke mindst kolleger har stor gavn af.

Emmeline Thirstrup

I januar 2023 blev Emmeline Thirstrup, med mere end 9 års erfaring inden for salg, kundeservice og administrativ assistance, en del af Tele-Mark A/S. Hendes engagement, professionalisme og ekspertise inden for BtB mødebooking blev hurtigt bemærket, ligesom det blev tydeligt, at Emmeline også besidder stærke administrative evner. Derfor involverede hun sig hurtigt i forskellige administrative opgaver, der i dag bidrager til Tele-Mark A/S’ succes med deres kunder. Emmeline engagerede sig også hurtigt i firmaets personaleforening, hvor hun sammen med en gruppe kolleger arbejder på at gøre virksomheden endnu mere attraktiv som arbejdsplads. Dette er afgørende for at fastholde de dygtigste medarbejdere hos Tele-Mark A/S. Som administrativ koordinator er Emmeline altid parat til at påtage sig nye udfordringer. Hendes evne til at tilpasse sig og lære hurtigt, er uvurderlig i en konstant skiftende arbejdsvirkelighed. Hun er en pålidelig støtte for projektledelsen og enhver, der har brug for sikker administrativ assistance.

Winnie Kramer Berggren Poulsen

Winnie blev i foråret 2021 ansat som Projektleder hos Tele-Mark A/S. Winnie er en god gammel kending i butikken, i og med hun tidligere har været ansat som kontaktformidler. Således kender Winnie virksomheden, processerne, tilgangen, kulturen og professionalismen tilbundsgående.
En af Winnies store forcer er kundeforståelsen og evnen til at forstå kundens forretningsmæssige situation. Hun er derfor eminent til at matche kundens behov med netop den kollega og det setup – som sikre bedst mulig resultat – til fælles fordel. Winnie er i øvrigt uddannet Jurist fra Aarhus Universitet.

Økonomi og personale

Niels Havvig Hansen

Niels er ansvarlig for økonomi, personale og administration. Niels har været med lige siden starten af Tele-Mark A/S (april 1989) og har igennem årene beskæftiget sig med alle områder indenfor telemarketing. Inden Tele-Mark A/S var Niels ansat i Dansk Supermarked i 10 år, og han har haft job som salgskonsulent og marketingansvarlig i flere virksomheder. Udover den praktiske baggrund er Niels H.D. i afsætning.

Connie Nolin

Connie er uddannet på revisionskontor og er desuden merkonom i regnskab. Connie har 30 års erfaring inden for bogholderi, debitorer, kreditorer, finans og løn. De sidste 18 år har hun været ansat i Tele-Mark A/S. En af de væsentligste opgaver Connie har, er at sikre en af de ting medarbejdere generelt anser for vigtig, nemlig nul fejl i lønudbetalingerne, desuden er det hende der effektivt står for bogføring, ligesom hun er den venlige dame der holder styr på vores debitorliste.

T: 70 237 238
E: lh@tele-mark.dk

Lena Hesager

Lena er uddannet cand.mag. og har arbejdet med marketing og kommunikation i 21 år. Først på året i 2015 blev hun ansat som kontaktformidler i Tele-Mark A/S. Det viste sig hurtigt, at Lena har en spidskompetence indenfor en snæver niche, vi igennem årene har specialiseret os i – til kundernes store tilfredshed.

Med tiden begyndte Lena at gå op i, at tage imod nye kollegaer. Værdien heri viste sig tydeligt, hvorfor hun i dag formelt har til opgave at sørge for, at nye kolleger falder godt til i Tele-Mark A/S. En forretningskritisk funktion, som vi kan se, har afgørende betydning, i vores bestræbelser på at fastholde de dygtigste medarbejdere i branchen, og ikke mindst bidrager det til firmaets samlede arbejdsglæde.
Sidst men ikke mindst assisterer Lena projektledelsen med forskellige projektrelaterede opgaver, som hun har et skarpt blik for.

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!