FAQ om BtB Mødebooking hos Tele-Mark A/S

Hvad er BtB mødebooking hos Tele-Mark A/S?

BtB mødebooking handler for Tele-Mark A/S om at arrangere præcis de møder som indeholder det potentiale som hver enkelt kunde ønsker.møder mellem virksomheder med den for kunden relevante beslutningstager, der har interesse i dine produkter eller tjenester.

Hvorfor er Tele-Mark A/S’s mødebooking så effektivt i BtB-salg?

Vores mødebooking sikrer en direkte og personlig kontakt med potentielle kunder. Over tid kvalificerer vi kunden såvel behovsmæssigt som timingsmæssigt. Således vi før eller siden følger op på det helt rette tidspunkt. Samtidig er mødebooking en effektiv metode til at forklare komplekse produkter eller tjenester, besvare spørgsmål og tydeligt præsentere den værdi, vi kan skabe for kunden.

Har Tele-Mark A/S erfaring i vores branche?

Tele-Mark A/S har med sikkerhed erfaring med BtB mødebooking i din branche. Siden 1989 har vi specialiseret os i BtB mødebooking og leadgenerering for virksomheder i en bred vifte af industrier. Vores erfarne kontaktformidlere har vidt forskellige baggrunde, og således vil der ofte være én med den helt rette baggrund og erfaring. F.eks. har vi bankfolk, arkitekter og ingeniører ansat. Du er mere end velkommen til at give os et kald, hvis du ønsker en mere konkret snak om netop din branche.

Hvilke virksomheder kan drage fordel af Tele-Mark A/S BtB mødebooking?

Vores mødebooking kan gavne alle virksomheder, der sælger til andre virksomheder. Det er særligt effektivt for brancher med komplekse produkter eller ydelser, såsom IT, finans, produktionsvirksomheder, engrosvirksomheder, konsulentydelser og servicevirksomheder.

Er der virksomheder/brancher der ikke kan få rentabelt udbytte af BtB mødebooking?

Tele-Mark A/S lever af at det viser sig rentabelt for vores kunder at være kunde. Viser det sig ikke således, vil samarbejdet ikke vare længe.
Der vil være situationer hvor det ikke vil være rentabelt. Ofte hvis det din nye kunde køber første gang repræsenterer en lille omsætning eller værdi, så vil der være større sandsynlighed for at samarbejdet vil vise sig mere urentabelt, end hvis det din nye kunde køber første gang repræsenterer en stor omsætning eller værdi. Der er ikke meget ved at betale os f.eks. 100 kroner for at få muligheden for at sælge for 80kr.
En anden indikation er størrelsen på din målgruppe. Består målgruppen for eksempel kun 100-200 potentielle kunder i målgruppen, bør man overveje et samarbejde en ekstra gang.

Ring endelig til os på 70237238, hvis du ønsker at få vurderet dit projekt.

Hvilken information skal vi give jer for at få succes med mødebookingen?

Populært kan man sige at jo mere information, desto bedre. Hos Tele-Mark A/S har vi arbejdet med opstart af nye BtB mødebookingprojekter siden 1989. De erfaringer vi her har høstet omkring forberedelse og igangsættelse af nyt kunder, har vi sammenfattet i vores BEST PRACTICE opstartsproces.

Hvordan kvalificeres emnerne til BtB mødebooking?

Før kontakten analyserer vi emnerne baseret på din virksomheds målgruppe og behov. Vi sikrer, at vi når ud til de rette beslutningstagere i de relevante virksomheder. Det reducerer risikoen for spildtid og øger sandsynligheden for succesfulde møder. Vi arbejder også gerne med tvillinganalyser.
Det er også muligt at selv at leverer en kvalificeret emneliste.

Hvordan identificerer Tele-Mark A/S de beslutningstagere i skal snakke med?

Hos Tele-Mark A/S, har vi udviklet vores eget mødebookingsoftware. Heri lagres alle relevante data om beslutningstagere, kontaktinfo mv. således vi let kan identificere hvem vi tidligere har talt med i de konkrete virksomheder på tværs af projekter og tid. Dette er måske Danmarks mest opdaterede database over kontaktpersoner og kontaktinformationer, da vores omkring 60 ansatte dagligt vedligeholder disse data.

Hvad er fordelene ved at outsource BtB mødebooking?

Outsourcing frigør tid og ressourcer hos virksomhedens sælgere. Outsourcer man til Tele-Mark A/S giver det adgang til eksperter, der på fuld tid arbejder strategisk med BtB mødebooking målrettet konkrete beslutningstagere og brancher. Hos Tele-Mark A/S har vores nuværende team branchens absolut højeste anciennitet.
Således kan jeres sælgere alene fokusere på det de nok brænder mest for, nemlig på at møde kunderne, salg og på at følge op på kundemøder. Den frigivne tid kan således bruges til andre ting, eller at besøge endnu flere nye kunder.

Kan Tele-Mark A/S sikre, at vores brand repræsenteres professionelt?

Ja, vi arbejder med grundig oplæring og uddannelse. Hertil bruger vi en skræddersyet og gennemtestet tilgang, som vi har udviklet og forfinet på siden vores grundlæggelse i 1989. Således jeres brand og værdier reflekteres korrekt i samtalerne. Desuden holder vi tæt kontakt under hele processen for at sikre, at alle henvendelser håndteres med professionalisme. Sidst men ikke mindst har vi branchens suverænt mest erfarne kontaktformidlere. LinkedIn

Hvem er vores ansatte, hvordan aflønnes de?

Hos Tele-Mark A/S gør vi alt vi kan, for at fastholde og tiltrække landets dygtigste kontaktformidlere. Det lykkes vi generelt rigtig godt med, hvilket også kommer til udtryk i LinkedIns opgørelse over vores medarbejderes gennemsnitlige anciennitet. Hvor vi med længder har branchens højeste anciennitet. Det er måske den væsentligste faktor til vores succes med at skaber størst mulig værdi for vores kunder.
Det er også derfor, at det er hos Tele-Mark A/S du finder nogle af branchens bedst lønnede kontaktformidlere. Vi har forståelsen for at lønnen skal matche de resultater, hver enkelt medarbejder skaber, og det lever vi op til. Derfor er vores ansatte erfarne og dedikerede og har vel en gennemsnitsalder på plus 47 år. De er dygtige til at opbygge relationer og har stor erfaring inden for BtB kommunikation og mødebooking. Vores medarbejdere bringer modenhed og stabilitet til arbejdet, hvilket styrker kvaliteten af dialogen med potentielle kunder. De formår kort og godt at få beslutningstageren til at lytte når de ringer.

Hvordan måles succesen af en Btb mødebooking kampagne?

Succesen måles ofte på parametre som antal gennemførte kvalificerede møder, antal nye kunder, omsætning på møderne, tilbagemeldinger fra potentielle kunder og kundens sælgers subjektive vurdering. Ultimativt handler det om at minimere Customer Acquisition Cost, altså prisen på en ny kunde. Tele-Mark A/S lever af at denne er lavere efter et samarbejde er startet end den var før samarbejdet.

Hvad koster det at få Tele-Mark A/S’ hjælp til BtB mødebooking?

Prisen afhænger alene af samarbejdets omfang. Vi afregner altid til en fast timepris.
Indledningsvist sættes en test op, som netop billigst muligt viser, hvorvidt et samarbejde med Tele-Mark A/S vil kunne være rentabelt for kunden. Viser det sig rentabelt for kunden, så bliver det også rentabelt for Tele-Mark A/S før eller siden.
Nye kunder vil erfaringsmæssigt efter få måneder opleve at samarbejdet og prisen går mod en pris pr møde, der dog vil svinge en anelse fra måned til måned. Da der er tale om mennesker der taler med mennesker.

Hvordan kommer jeg ud af et samarbejde med Tele-Mark A/S, hvis ikke det virker?

Først og fremmest så forpligtiger du dig til en test. En test som er så lille som den overhovedet kan være, samtidig med at vi skal sikre at den skaber viden nok til at I kan vurdere resultaterne. Denne test kan ikke opsiges. Skal vi teste det af, skal vi teste det rigtigt af.
Hos Tele-Mark A/S lever vi ikke af at nye kunder tester os af. Vi lever alene af de 80 % der fortsætter efter succesfuld test.
For de ca. 80 % virksomheder, der efter testen fortsætter som en af vores faste kunder, er der kun 30 dages opsigelse.

Hvor lang tid tager det at se resultater fra BtB mødebooking?

Tidsrammen kan variere afhængigt af markedet, målgruppen og kompleksiteten af produktet eller tjenesten. Typisk vil 80 % af nye kunder kunne forvente, at resultater begynder at vise sig inden for de første 2-3-4 måneder. Men det kan tage længere tid at etablere en fuld effektiv prepipeline.
Dertil kommer at resultaterne specielt i starte ofte vil forbedre sig måned for måned, Da vi over tid får sået flere og flere frø, som vi de kommende måneder får mulighed for at følge op på.

Hvordan måler I kvaliteten af de bookede møder?

Hos Tele-Mark A/S optager vi samtlige samtaler til uddannelse og til at evaluerer arbejdet med den enkelte kunde. Vi måler kvaliteten baseret på sælgernes feedback fra møderne, hvor godt emnet matcher jeres målgruppe, og hvor interesseret beslutningstageren var. Desuden evaluerer vi succesen på antallet af konverteringer fra møder til salg eller videre samarbejde. Sidst men ikke mindst måler vi kvaliteten i samarbejdet ud fra vores evne til at fastholde kunderne. Der er INGEN kunder der er kunde her, hvis ikke det giver mening økonomisk.

Ringer Tele-Mark A/S også til udlandet?

Tele-Mark A/S arbejder som udgangspunkt på alle sprog og i alle markeder. Vi har et netværk af internationale kolleger, som vi trækker på. Nogle markeder er vi kun lidt erfarne på, mens der er andre vi er meget erfarne på.
Der vil være tilfælde hvor det giver bedre mening for dig som kunde at entrere med en lokal partner, end med en partner forankret i Danmark. Ring gerne til os og hør hvad vi anbefaler.

Få et uforpligtende tilbud

Kontakt os og modtag et tilbud på lige netop det du står og har brug for!